Preguntes freqüents - FAQ

P: Tenen control de qualitat?
R: Controlem al detall la qualitat de la feina fent seguiment durant el procés per tal que cada fase de la reparació sigui feta correctament.

P: Com puc saber quan estarà llest el meu vehicle?
R: Facilitem al client el que pugui fer el seguiment de la seva reparació.

P: Quan tarden a fer la reparació?
R: Fem que els temps de cicle s’escurcin de tal manera que el vehicle s’immobilitzi el mínim temps possible.

P: Em lliuraran un vehicle de subtitució?
R: Facilitem al client un vehicle de subtitució gratuït de les mateixes característiques i prestacions que el que li reparem (en funció de la disponibilitat)

P: Fan alguna revisió del vehicle?
R: Cada vehicle és revisat no solament en com ha quedat de xapa i pintura sinó quin es el seu estat mecànic-elèctric, informant al client de les deficiències observades i proposem una solució pressupostada.

P: Netegen el vehicle?
R: El vehicle és lliurat absolutament net i desinfectat, tan de dins com de fora.

P: Si no vull vehicle de subtitució com vaig fins a casa?
R: Acompanyem el client a casa seva si no es queda vehicle de substitució o li facilitem una solució de mobilitat.

P: Quina garantia tenen?
R: Garantia de dos anys en xapa i de per vida en la pintura.

P: Tinc un cotxe vell que funciona perfectament, em costarà molt fer-li xapa i pintura?
R: Per a vehicles d’edat no inclosos en pòlisses a tot risc ens adaptem en preu, prestacions i finançament per salvar i recuperar vehicles que a lo millor anirien a la ferralla i deixarien al client sense vehicle. (Preus amb descomptes especials)